Spuštění televizního vysílání přes internet do mobilů a tabletů je pro české telekomunikace i on-line trh v řadě ohledů revoluční krok. Telefónica se pouští do přímé konkurence webovým hráčům a předběhla je s produktem, o jehož spuštění se dlouho spekulovalo třeba u Seznamu. Vstupuje tak na území, kde se operátorům celosvětově nedaří konkurovat internetovým firmám.

Služba O2 TV přitom není nijak zvýhodněna proti jiným on-line hráčům. Sledování televize nebo filmů tak zákazníkům ukrajuje limit dat z paušálu, stejně jako třeba přehrávání videa z YouTube od Googlu nebo on-line vysílání České televize. Telefónica tak k prosazení své služby dnes nijak nevyužívá toho, že vlastní mobilní síť.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se