Spořitelna mění přístup ke klientům a viditelně je rozdělí podle příjmů. Pro lidi, kterým na účet chodí více než 30 tisíc korun měsíčně, začne od října na 138 vybraných pobočkách fungovat pod značkou "blue".

Pod novým brandem jim v oddělených sekcích bude nabízet jiné služby než pro masový trh - osobního bankéře, lepší úroky na úvěrech a spoření, servis profesionálů na telefonu a po mailu nebo platební karty s concierge asistencí - například vstup do VIP salonku na pražském letišti, rezervaci oblíbených restaurací nebo donáškovou službu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se