Prodej tiskáren a kopírek dnes k závratnému byznysu nestačí. Podle šéfky české pobočky firmy Xerox Veroniky Brázdilové se firma musí zaměřit i na poskytování digitálních služeb. Jen tak zlepší své výsledky.

"Snažíme se dostat z tradičního tiskového byznysu stále víc do technologického světa. Musíme naše kroky přizpůsobovat vývoji trhu," uvedla v rozhovoru pro HN Brázdilová, která se do čela českého Xeroxu postavila loni v srpnu. Firma podle ní nemůže spoléhat na to, že příjmy z prodeje tiskáren zůstanou stabilní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se