Sdružení amerických módních návrhářů CFDA v únoru oznámilo, že se hlavním sponzorem nové pánské verze newyorského týdne módy stane internetový gigant Amazon. Jedná se tak zřejmě o další pokus zakladatele společnosti Jeffa Bezose podmanit si říši luxusu.

Proniknout do světa módy se internetový prodejce Amazon totiž intenzivně snaží už pěkných pár let. Před časem firma podepsala několikaletou sponzorskou smlouvu s pořadateli indických týdnů módy. V uplynulých letech Amazon najal bývalou kreativní ředitelku sítě luxusních nákupních domů Barneys New York Julii Gilhartovou, finančně podpořil prestižní ples Kostýmního institutu Metropolitního muzea v New Yorku a v newyorském Brooklynu otevřel obrovský fotografický ateliér. Navíc tato společnost každoročně pořádá eventy pro přední americké designové školy jako Fashion Institute of Technology nebo Parsons School for Design.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se