Do Prahy se sjeli zástupci významných firem, aby v rámci konference Engage 2015, kterou pořádá česká analytická firma Socialbakers, diskutovali o tom, jak využít sociální sítě pro podporu svých značek a prohloubení kontaktu se zákazníky.

Hlavní hvězdou celé akce byl John Sculley, bývalý ředitel Pepsi a také Applu. V době, kdy šéfoval nápojářské firmě, samozřejmě ještě sociální sítě neexistovaly, princip, na který firma pod Sculleyho vedením vsadila, je ale podobný tomu, jaký používají firmy dnes. Nechtěl totiž prodávat zboží, ale emoce.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se