Příkladem úspěchu, kdy se firma stala lovebrandem, je americký Google. Od svého vzniku v roce 1998 přitahují jeho pestrobarevná písmena pozornost mladých lidí na celém světě a samozřejmě i v Česku. Každoročně vyhrává i žebříčky nejžádanějších zaměstnavatelů Universum, a to hlavně v IT a ekonomických oborech.

"Vždy když Google nabírá lidi na nové pozice, můžeme počítat s velkým zájmem absolventů. Na každé nové místo se nám hlásí stovky uchazečů," říká Petra Hrušková, která má v českém Googlu na starosti nábor.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se