Raiffeisenbank se ani po akvizici retailové části Citibank nepřestává prát o klienty. Pátá největší banka na trhu se je rozhodla letos lákat i na vyšší úročení spořicích účtů. To jinak bývá spíše praktika nových dravých hráčů na trhu, v tradičních bankách výjimečná. Šéf Raiffeisenbank Igor Vida ale tvrdí, že se strategie vyplatila. "Když vše půjde jako doposud, naše banka získá letos celkově sto tisíc nových klientů," říká Vida. Raiffeisenbank se letos zároveň daří výrazně zvyšovat čistý zisk. Za prvních šest měsíců to bylo meziročně o 70 procent, na 2,8 miliardy korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se