Zapojování zaměstnanců do firemní filantropie je pozitivní trend, který ve firmách sílí i navzdory křehké ekonomice. "Naši lidé si sami vybírají společnost, se kterou chtějí spolupracovat," říká Pavel Závitkovský, partner společnosti KPMG. "Zaměstnanci i vybírají peníze a firma zdvojnásobí sumu, kterou vyberou. Peníze se vybírají třeba i při golfu a vloni jsme věnovali přes čtvrt milionu," popisuje. Projekt, na kterém se podíleli s obecně prospěšnou společností Neziskovky.cz, se jmenoval Rok společně - Krok kupředu. Poskytovali odborné vzdělávání neziskovým organizacím v oboru financí, účetnictví, daní, projektového řízení a překladů. Během dvou ročníků podpořili Asociaci rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR - Klub Klubíčko Beroun a Asociaci pomáhající lidem s autismem. Za promyšlenou podporu získala společnost KPMG cenu za zapojování zaměstnanců do filantropie a dárcovství.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se